Τα Ï…Ï€ÎÏ ÎºÎ±Î¹ τα κατά του e-shopping
Το e-shopping παρουσιάζεται ως Îνα παγκÏŒσμιο πολυκατάστημα στη διάθεση καταναλωτÏŽν, για πάσης φÏσεως αγορÎς...
Σήμερα, που η οικονομική κρίση πλήττει τις περισσÏŒτερες χÏŽρες του κÏŒσμου, η νÎα-σχετικά- αυτή μορφή αγορÏŽν κερδίζει ολοÎνα και περισσÏŒτερο Îδαφος παγκοσμίως.
Ο λÏŒγος που το online shopping Îχει διαδοθεί τÏŒσο τα τελευταία χρÏŒνια της οικονομικής δυσχÎρειας,Îγκειται αρχικά στις πολλÎς επιλογÎς που προσφÎρει στο καταναλωτή. ΣαφÎστερα, ο ενδιαφερÏŒμενος, Îχει τη δυνατÏŒτητα προτοÏ προβεί σε αγορά προÏŠÏŒντος, να κάνει Îρευνα αγοράς για τη καλÏτερη τιμή και ποιÏŒτητα.
ΣυνακÏŒλουθα, σε μια εποχή βιασÏνης ÏŒπως είναι αυτή που διανÏουμε, το πολυάσχολο άτομο δεν διαθÎτει ελεÏθερο χρÏŒνο για βÏŒλτες στα μαγαζιά και αγορÎς. Είναι επÏŒμενο λοιπÏŒν να προτιμήσει με το πάτημα ενÏŒς και μÏŒνο κουμπιοÏ να εξοικονομήσει χρÏŒνο απÏŒ τη βÏŒλτα στα μαγαζιά για ψÏŽνια. Η δε παράδοση στο σπίτι τον διευκολÏνει ακÏŒμα περισσÏŒτερο, ειδικά ÏŒταν αυτή δεν περιλαμβάνει επιπλÎον χρηματική επιβάρυνση.
ΩστÏŒσο, υπάρχουν 2 βασικοί ενδοιασμοί, που ταλανίζουν τον καταναλωτή.
Ο πρÏŽτος, αφορά στην ασφάλεια της συναλλαγής. Με άλλα λÏŒγια, το κατά πÏŒσο αξιÏŒπιστο είναι Îνα site, για να μπορεί ο εκάστοτε ενδιαφερÏŒμενος να του εμπιστευτεί τη πιστωτική του κάρτα. Για το λÏŒγο αυτÏŒ, οι Îμπειροι e-shoppers χρησιμοποιοÏν κυρίως μια pre-paid card, η οποία περιλαμβάνει μÏŒνο το χρηματικÏŒ ποσÏŒ που απαιτείται για την αγορά που θÎλει να πραγματοποιήσει.
Ο δεÏτερος προβληματισμÏŒς του καταναλωτή Îχει να κάνει με το αν η επιλογή του είναι σωστή ή ÏŒχι. Αν λÏŒγου χάριν, θελήσει να παραγγÎλλει μÎσω internet παποÏτσια, υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να μην επιλÎξει το σωστÏŒ νοÏμερο, αφοÏ δεν Îχει τη δυνατÏŒτητα να το δοκιμάσει.
Σε κάθε περίπτωση πάντως, το online shopping φαίνεται πως Îχει «κερδίσει» τη πλειοψηφία των καταναλωτÏŽν. Οι τελευταίοι, χάρη στις διευκολÏνσεις που τους προσφÎρει , παραβλÎπουν τους κινδÏνους που εγκυμονοÏνται, δίνοντάς ολοÎνα και περισσÏŒτερο Îδαφος στη νÎα αυτή μορφή αγορÏŽν.








