Η Tata θα παÏουσιάσει και ντίζελ Îκδοση του Nano
Την ντίζελ Îκδοση του Nano θα παρουσιάσει η Tata Motors τον Φεβρουάριο στο Auto Expo στην Ινδία, μαζί με Îνα νÎο χάτσμπακ και Îνα νÎο σεντάν.
Το πιο φθηνÏŒ αυτοκίνητο στον κÏŒσμο μÎχρι σήμερα ήταν διαθÎσιμο με βενζινοκινητήρα 624 cc που απÎδιδε 38 PS ή με μοτÎρ bi-fuel 624 cc που Îκαιγε και φυσικÏŒ αÎριο, με απÏŒδοση 33 PS.
ΑπÏŒ εφÎτος ÏŒμως, στις επιλογÎς των υποψήφιων αγοραστÏŽν θα προστεθεί και μια τρίτη Îκδοση κινητήρα. ΠρÏŒκειται για Îνα δικÏλινδρο μοτÎρ ντίζελ 800 cc με απÏŒδοση 45 PS που θα καίει μÏŒλις 2,5 lt/100 km.
Δίπλα στο Nano ντίζελ, η ινδική Tata Motors σχεδιάζει να Îχει στο σταντ της στο Auto Expo 2014 Îνα κÏŒμπακτ χάτσμπακ και Îνα σεντάν, ως μÎρος του πρÏŒτζεκτ «Falcon». Και τα δÏο αυτοκίνητα θα βασίζονται πάνω στην υφιστάμενη πλατφÏŒρμα X1 που χρησιμοποιείται στα Tata Vista και Manza.
Το νÎο χάτσμπακ επιμελήθηκε το ευρωπαÏŠκÏŒ στοÏντιο σχεδιασμοÏ της Tata Motors και θα διατεθεί στις αγορÎς προς το τÎλος του 2014 με τον 1.300άρη κινητήρα ντίζελ MultiJet της Fiat, καθÏŽς και Îνα νÎο 1.200άρη βενζινοκινητήρα τοÏρμπο.
Το νÎο σεντάν, που θα Îχει μήκος κάτω απÏŒ τα τÎσσερα μÎτρα (σουπερμίνι), θα διατεθεί στις αγορÎς επίσης εφÎτος, αντικαθιστÏŽντας το Manza. Θα χρησιμοποιεί τα ίδια μοτÎρ με το χάτσμπακ, αλλά ο 1.200άρης τοÏρμπο εδÏŽ θα είναι αναβαθμισμÎνος, αποδίδοντας πάνω απÏŒ 100 άλογα.








