7 στρατηγικές κινήσεις ενάντια στον καρκίνο

7 στρατηγικές κινήσεις ενάντια στον καρκίνοlive-in | Η Έξυπνη, Αντικειμενική και Εναλλακτική Ενημέρωση!
Δημοσίευση: 09-08-2013 ώρα 21:54:25

Μπορούμε να αυξήσουμε την άμυνά μας απέναντι στον καρκίνο; Μπορούμε να ενισχύσουμε τις αντικαρκινικές ασπίδες προστασίας του οργανισμού μας;

Υπάρχουν αρκετές αμφιλεγÏŒμενες έρευνες αναφορικά με την πρÏŒληψη του καρκίνου και κατά πÏŒσο αυτή είναι εφικτή. Αν και οι πιθανÏŒτητες να αναπτύξει κάποιος καρκίνο, δε μπορούν να αποφευχθούν, υπάρχουν 7 στρατηγικές κινήσεις, που σύμφωνα με το mens’ health, μπορούν να προστατεύσουν τον οργανισμÏŒ απÏŒ τον «σιωπηλÏŒ δολοφÏŒνο».

ΧυμÏŒς ρÏŒδι

Μερικοί λένε, ÏŒτι αυτÏŒς ο γλυκύτατος κÏŒκκινος χυμÏŒς μπορεί να αποτελέσει πραγματική αντικαρκινική ασπίδα για τον οργανισμÏŒ σας. Το βαθύ κÏŒκκινο χρÏŽμα του ροδιού μαρτυρά την ύπαρξη πλούσιων συστατικÏŽν ÏŒπως είναι οι πολυφαινÏŒλες, οι ισοφλαβÏŒνες και το ελλαγικÏŒ οξύ, στοιχεία τα οποία οι ερευνητές πιστεύουν ÏŒτι συνθέτουν έναν ισχυρÏŒ αντικαρκινικÏŒ συνδυασμÏŒ.

ÎŒπως έχει αποδειχθεί, ο συνδυασμÏŒ αυτÏŒς μπορεί να καθυστερήσει την ανάπτυξη του καρκίνου του προστάτη (τουλάχιστον σε ποντίκια), ενÏŽ παράλληλα ευθύνεται για τη σταθεροποίηση των επιπέδων PSA σε άνδρες, που έχουν υποβληθεί σε θεραπεία για καρκίνο του προστάτη.

Μούρα

Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου του Rutgers ισχυρίζονται ÏŒτι η ένωση πτεροστιλβένη, που περιέχουν τα μούρα, έχει ιδιÏŒτητες κατά του καρκίνου του παχέος εντέρου. Σε εργαστηριακή έρευνα που διεξήχθη σε ποντίκια, αποκαλύφθηκε ÏŒτι ÏŒσα ταΐστηκαν με μία διατροφή πλούσια σε πτεροστιλβένη, είχαν 57% λιγÏŒτερες προκαρκινικές αλλοιÏŽσεις μετά απÏŒ 8 εβδομάδες, σε σχέση με άλλα ποντίκια που δεν τους δÏŒθηκε η ένωση.

ΕπιπλεÏŒν, τα μούρα είναι πλούσια πηγή βιταμίνης C (14 mg ανά φλιτζάνι). Μάλιστα, σε μια μελέτη 42.340 ανδρÏŽν, που διεξήγαγε το ΕρευνητικÏŒ Κέντρο του New England, οι επιστήμονες ανακάλυψαν ÏŒτι οι άνδρες με την υψηλÏŒτερη πρÏŒσληψη βιταμίνης C (σε αντίθεση με τα συμπληρÏŽματα) είχαν 50% λιγÏŒτερες πιθανÏŒτητες να εκδηλÏŽσουν προκαρκινικές αλλοιÏŽσεις στο στÏŒμα, απÏŒ ÏŒσους είχαν χαμηλÏŒτερη πρÏŒσληψη βιταμίνης C.

Ηρεμία

Ερευνητές του Πανεπιστημίου του Purdue παρακολούθησαν 1.600 άνδρες άνω των 12 ετÏŽν και διαπίστωσαν ÏŒτι οι μισοί απÏŒ αυτούς με την αύξηση των επιπέδων του στρες πέθαναν κατά τη διάρκεια της μελέτης. ΜÏŒνο το 20% απÏŒ τους αισιÏŒδοξους έχασαν τη ζωή τους πριν ολοκληρωθεί η 12ετής μελέτη.

Τα νεÏŒτερα λοιπÏŒν απÏŒ το «μέτωπο» του άγχους αναφέρουν, σύμφωνα με τη μελέτη, ÏŒτι το 34% των νευρωτικÏŽν ανδρÏŽν πέθανε απÏŒ κάποια μορφή καρκίνου.

Σελήνιο

Το σελήνιο έχει απÏŒ καιρÏŒ θεωρηθεί ως ένας μαχητής ενάντια στον καρκίνο. Μια μελέτη, με τη συμμετοχή σχεδÏŒν 1.000 ανδρÏŽν, που δημοσιεύθηκε στο περιοδικÏŒ του Εθνικού Αμερικανικού Ινστιτούτου για τον Καρκίνο, αποκάλυψε ÏŒτι, ÏŒταν τα άτομα με χαμηλÏŒτερα αρχικά επίπεδα σεληνίου στον οργανισμÏŒ τους, έλαβαν ένα καθημερινÏŒ συμπλήρωμα για μια περίοδο 4 1/2 χρÏŒνων, μείωσαν τον κίνδυνο εμφάνισης του καρκίνου του προστάτη κατά 92%.

Αλλά και οι άνδρες που ξεκίνησαν με υψηλά ποσοστά σεληνίου στον οργανισμÏŒ τους, μετά την πρÏŒσληψη συμπληρωμάτων (σεληνίου), ανταμείφθηκαν με μία αύξηση στο σύνολο του κινδύνου για τον καρκίνο, της τάξης του 88%.

Βιταμίνη D

Οι επιστήμονες έχουν βρει στη βιταμίνη D έναν ισχυρÏŒ σύμμαχο κατά του καρκίνου. Πλέον με αποδείξεις, σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου του Creighton, επιμένουν ÏŒτι οι γυναίκες που συμπλήρωσαν τη διατροφή τους με 1.000 μονάδες βιταμίνης D κάθε μέρα είχαν 60- 77% λιγÏŒτερη συχνÏŒτητα εμφάνισης του καρκίνου μέσα σε ένα διάστημα 4 ετÏŽν.

ΩστÏŒσο, οι ειδικοί αναφέρουν, ÏŒτι αυτή η επίδραση δεν περιορίζεται μÏŒνο στις γυναίκες. Η βιταμίνη D είναι απαραίτητη για την καλύτερη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος και προκαλεί πρÏŒωρο θάνατο των καρκινικÏŽν κυττάρων.

Κάπνισμα

Μια πρÏŒσφατη μελέτη του «American Journal of Public Health» αποκάλυψε ÏŒτι οι μη καπνιστές, που εργάζονται σε μέρη γεμάτα καπνÏŒ είχαν τρεις φορές το ποσÏŒ της καρκινογÏŒνου ουσίας ΝΝΚ, (της ουσίας δηλαδή ÏŒπου η νικοτίνη προέρχεται απÏŒ κετÏŒνη νιτροζαμινÏŽν) στα ούρα τους, σε σχέση με τους μη καπνίζοντες εργαζÏŒμενους σε χÏŽρους χωρίς καπνÏŒ.

Το ποσοστÏŒ της συγκεκριμένης ουσίας μάλιστα, αυξάνεται κατά 6% για κάθε ÏŽρα εργασίας. Οι ειδικοί επιμένουν ÏŒτι δεν υπάρχει ασφαλές επίπεδο έκθεσης στο παθητικÏŒ κάπνισμα και ÏŒσο μεγαλύτερη είναι η έκθεση, τÏŒσο μεγαλύτερος ο κίνδυνος.

Άσκηση

ÎŒλες οι ιατρικές μελέτες εφιστούν την προσοχή στη δύναμη της άσκησης ως αντικαρκινική προστασία. Μία τελευταία μάλιστα έρευνα απÏŒ τη Νορβηγία, έδειξε ÏŒτι ακÏŒμα και μια μικρή δÏŒση άσκησης, έχει απίστευτα οφέλη.

Μια άλλη μελέτη με τη συμμετοχή 29.110 ανδρÏŽν, που δημοσιεύθηκε πέρυσι στο περιοδικÏŒ «International Journal of Cancer» έδειξε ÏŒτι οι άνδρες που γυμνάζονταν μÏŒνο μια φορά την εβδομάδα είχαν 30% χαμηλÏŒτερο κίνδυνο μεταστατικού καρκίνου του προστάτη σε σχέση με τους άνδρες που δεν ασκούνταν καθÏŒλου.

Αυξάνοντας τη συχνÏŒτητα, τη διάρκεια και την ένταση της άσκησης προκύπτει μάλιστα μία περαιτέρω βαθμιαία μείωση του κινδύνου.

clickatlife.gr

7 στρατηγικές κινήσεις ενάντια στον καρκίνο νέα, eidiseis, ειδήσεις, news

Ομάδα διαχείρισης LIVE-IN

Σχόλια Αναγνωστών

Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Θα απαντήσουμε στο αίτημα σας το συντομότερο δυνατόν.

Δείτε ακόμα ...

Σκέψεις Σκέψου…. Θετικά!

Γιώτα Παπαδοπούλου

Καιρός