O θηλασμός έχει ευεργετική επίδραση στη νοημοσύνη του παιδιού!

O θηλασμός έχει ευεργετική επίδραση στη νοημοσύνη του παιδιού!live-in | Η Έξυπνη, Αντικειμενική και Εναλλακτική Ενημέρωση!
Δημοσίευση: 11-08-2013 ώρα 19:14:56

Μπορεί να αυξήσει τις γλωσσικές επιδÏŒσεις, αλλά και τον δείκτη ευφυΐας! Κατά καιρούς έχουν διεξαχθεί πολυάριθμες μελέτες που αφορούν στα οφέλη του μητρικού θηλασμού στην υγεία του βρέφους. Το γεγονÏŒς πως... το μητρικÏŒ γάλα προστατεύει το παιδί απÏŒ αλλεργίες, άσθμα, σακχαρÏŽδη διαβήτη, ακÏŒμη και απÏŒ τον κίνδυνο να γίνει παχύσαρκο, είναι γνωστÏŒ. Για πρÏŽτη φορά, ÏŒμως, ερευνητές συσχετίζουν τον θηλασμÏŒ με αυξημένο δείκτη νοημοσύνης!

Συγκεκριμένα, ερευνητές του πανεπιστημίου Χάρβαρντ σε σχετική μελέτη που πραγματοποίησαν σε 1312 παιδιά, διαπίστωσαν πως ο παρατεταμένος θηλασμÏŒς βελτιÏŽνει τις γλωσσικές επιδÏŒσεις του παιδιού στην ηλικία των τριÏŽν ετÏŽν, καθÏŽς, επίσης τη λεκτική και τη μη λεκτική νοημοσύνη του στην ηλικία των επτά ετÏŽν.

ΕυεργετικÏŒς, συνεπÏŽς, αποδεικνύεται ο θηλασμÏŒς και για το μυαλÏŒ, καθÏŽς, μακροπρÏŒθεσμα, εξασφαλίζει υψηλÏŒτερη νοημοσύνη για το παιδί. Τα αποτελέσματα της έρευνας οδήγησαν τους μελετητές στο συμπέρασμα πως το μωρÏŒ πρέπει να τρέφεται αποκλειστικά μέσω του θηλασμού, τουλάχιστον τους πρÏŽτους έξι μήνες της ζωής του.

faysbook.gr

O θηλασμός έχει ευεργετική επίδραση στη νοημοσύνη του παιδιού! νέα, eidiseis, ειδήσεις, news

Ομάδα διαχείρισης LIVE-IN

Σχόλια Αναγνωστών

Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Θα απαντήσουμε στο αίτημα σας το συντομότερο δυνατόν.

Δείτε ακόμα ...

Σκέψεις Σκέψου…. Θετικά!

Γιώτα Παπαδοπούλου

Καιρός