Τρόφιμα-έκπληξη που καταπολεμούν τον πόνο

Τρόφιμα-έκπληξη που καταπολεμούν τον πόνοlive-in | Η Έξυπνη, Αντικειμενική και Εναλλακτική Ενημέρωση!
Δημοσίευση: 18-08-2013 ώρα 19:16:21

Τι κοινÏŒ μπορεί να έχουν ένα φλιτζάνι καφές, ένα πιάτο φασÏŒλια και μερικά χάπια ibuprofen; Η απάντηση που εκπλήσσει είναι ÏŒτι μειÏŽνουν τον πÏŒνο.

«ÎŠσως η λήψη ενÏŒς χαπιού είναι ευκολÏŒτερη, αλλά τα χάπια δεν κάνουν τίποτα για να καταστείλουν την υποβÏŒσκουσα αιτία του πÏŒνου σας, ÏŒπως κάνει η κατανάλωση των σωστÏŽν τροφίμων», αναφέρει η Beth Reardon, υπεύθυνη διατροφής στο κέντρο Duke Integrative Medicine. Ο αριθμÏŒς των τροφίμων που αποδεικνύεται ÏŒτι καταπολεμούν τον πÏŒνο ÏŒλο και αυξάνεται κι αυτÏŒ είναι πολύ ενθαρρυντικÏŒ. Παρακάτω θα διαβάσετε για ορισμένες ενοχλήσεις και πÏŒνους που νιÏŽθουμε, καθÏŽς και για τα τρÏŒφιμα που μπορούν να τους καταπολεμήσουν.

ΠÏŒνοι στις αρθρÏŽσεις

Τα ευχάριστα νέα είναι ÏŒτι κάποιες αρχικές μελέτες έδειξαν ÏŒτι η κατανάλωση 20 ξινÏŽν κερασιÏŽν είναι εξίσου αποτελεσματική με τη λήψη χαπιÏŽν ibuprofen για τη μείωση του πÏŒνου. Σε μια πιο πρÏŒσφατη έρευνα, η κατανάλωση περίπου 45 κερασιÏŽν ημερησίως μείωσε κατά 25% την πρωτεΐνη C-reactive, που είναι μια βασική αιτία φλεγμονής, η οποία σχετίζεται με την αρθρίτιδα. Παρομοίως, ο κουρκουμάς περιέχει κουρκουμίνη, ένα στοιχείο που σε μια έρευνα καταλάγιασε τον πÏŒνο, ÏŒπως έκανε και το ibuprofen σε ανθρÏŽπους με οστεοαρθρίτιδα στο γÏŒνατο.

Καταπονημένοι μύες

Μήπως περπατάτε πολύ ÏŒλη τη μέρα και γυμνάζεστε συνεχÏŽς; ΤÏŒτε, πιείτε τσάι απÏŒ τζίντζερ, καθÏŽς σε μια πρÏŒσφατη έρευνα, οι άνθρωποι που έκαναν βάρη ένιωθαν 25% λιγÏŒτερο πÏŒνο 24 ÏŽρες μετά την άσκηση με την κατανάλωση τζίντζερ (περίπου μισÏŒ κουταλάκι τη μέρα για έντεκα μέρες) απÏŒ ÏŒ,τι εκείνοι που κατανάλωσαν ένα υποκατάστατο. Οι ερευνητές θεωρούν ÏŒτι αυτÏŒ που βοηθάει είναι η τζιντζερÏŒλη, αντιοξειδωτική ουσία που καταπολεμά τις φλεγμονές και τον πÏŒνο.

Καούρα

Μια έρευνα για το περιοδικÏŒ Gut απέδειξε ÏŒτι οι άνθρωποι που κατανάλωναν συχνά τρÏŒφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες είχαν 20% λιγÏŒτερες πιθανÏŒτητες να αναφέρουν συμπτÏŽματα γαστροοισοφαγικής παλινδρÏŒμησης, πιθανÏŒτατα γιατί οι ίνες βοηθούν το φαγητÏŒ να φτάσει πιο γρήγορα στο στομάχι και να προλάβει με αυτÏŒν τον τρÏŒπο την παλινδρÏŒμηση.

ΠÏŒνος κατά τη χÏŽνευση

Η μενθÏŒλη που υπάρχει στη φρέσκια μέντα, αλλά και το τσάι μέντας δρουν χωνευτικά και βοηθούν τη διαδικασίας της πέψης, ενÏŽ παράλληλα χαλαρÏŽνουν τους μυς του στομάχου, προλαμβάνοντας έτσι τις κράμπες και τους σπασμούς. Για τη διάρροια, η Reardon προτείνει την κατανάλωση ενÏŒς έως τριÏŽν κουταλιÏŽν του γλυκού άγλυκης καρύδας σε κομμάτια, η οποία έχει αντιφλεγμονÏŽδεις και αντιμικροβιακές ιδιÏŒτητες.

Κράμπες προεμμηνορροÏŠκού συνδρÏŒμου

Έρευνα που έγινε και δημοσιεύτηκε στο περιοδικÏŒ American Journal of Clinical Nutrition έδειξε ÏŒτι οι γυναίκες που λάμβαναν περισσÏŒτερη ριβοφλαβίνη απÏŒ τρÏŒφιμα ÏŒπως τα αμύγδαλα είχαν κατά ένα τρίτο λιγÏŒτερες πιθανÏŒτητες να εμφανίσουν συμπτÏŽματα προεμμηνορροÏŠκού συνδρÏŒμου, ÏŒπως κράμπες σε σχέση με εκείνες που λάμβαναν μικρÏŒτερη ποσÏŒτητα. Τα τρÏŒφιμα που είναι πλούσια σε βιταμίνη Β6, ÏŒπως τα φιστίκια μπορούν να μειÏŽσουν τις ενοχλήσεις, τις κράμπες και άλλα συμπτÏŽματα που σχετίζονται με το προεμμηνορροÏŠκÏŒ σύνδρομο, αναφέρει η Reardon.

Πονοκέφαλος

Οι πονοκέφαλοι είναι αποτέλεσμα των αιμοφÏŒρων αγγείων που βρίσκονται σε διαστολή στον εγκέφαλο μας. Για να τους καταπολεμήσετε, μπορείτε να πιείτε έναν καφέ ή άλλα αφεψήματα με καφεΐνη, ÏŒπως το τσάι, διÏŒτι βοηθούν στη συστολή των αιμοφÏŒρων αγγείων και ανακουφίζουν τον πÏŒνο, ενÏŽ συντελούν στην αποτελεσματικÏŒτητα των παυσίπονων φαρμάκων, άρα μπορείτε να μειÏŽσετε τη δÏŒση που λαμβάνετε.

Αν, ωστÏŒσο, έχετε ημικρανίες, τÏŒτε πιθανÏŒτατα έχετε έλλειψη μαγνησίου και θα επωφεληθείτε απÏŒ την κατανάλωση φαγητÏŽν που είναι πλούσια σε μαγνήσιο, ÏŒπως οι κολοκυθÏŒσποροι, το γνωστÏŒ πασατέμπο. Το μαγνήσιο βοηθάει να ηρεμήσουν τα νεύρα και οι τεντωμένοι μύες που συμβάλλουν στην ημικρανία, λέει η Reardon.

Τρόφιμα-έκπληξη που καταπολεμούν τον πόνο νέα, eidiseis, ειδήσεις, news

Ομάδα διαχείρισης LIVE-IN

Σχόλια Αναγνωστών

Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Θα απαντήσουμε στο αίτημα σας το συντομότερο δυνατόν.

Δείτε ακόμα ...

Σκέψεις Σκέψου…. Θετικά!

Γιώτα Παπαδοπούλου

Καιρός