Ένα κρασάκι την ημέρα, τονώνει το ανοσοποιητικό

Ένα κρασάκι την ημέρα, τονώνει το ανοσοποιητικόlive-in | Η Έξυπνη, Αντικειμενική και Εναλλακτική Ενημέρωση!
Δημοσίευση: 20-12-2013 ώρα 11:40:40

Ένα ποτηράκι κρασί την ημέρα, τον γιατρÏŒ κάνει πέρα καθÏŽς, σύμφωνα με νέα μελέτη του Πανεπιστημίου Υγείας και ΕπιστημÏŽν του... Ορεγκον (OHSU), στις ΗΠΑ, τονÏŽνει το ανοσοποιητικÏŒ σύστημα «θωρακίζοντας» έτσι τον οργανισμÏŒ απÏŒ λοιμÏŽξεις.

ΕδÏŽ και καιρÏŒ οι επιστήμονες γνÏŽριζαν ÏŒτι η ρεσβερατρÏŒλη, που εντοπίζεται στο κÏŒκκινο κρασί, είναι ευεργετική για την καρδιά ενÏŽ εμφανίζει και αντικαρκινικές ιδιÏŒτητες. Σύμφωνα με τη νέα μελέτη των ειδικÏŽν της Ιατρικής Σχολής του αμερικανικού πανεπιστημίου ωστÏŒσο, ευεργετικές ιδιÏŒτητες για τον οργανισμÏŒ φαίνεται ÏŒτι διαθέτει και το αλκοÏŒλ.

ÎŒπως διαπίστωσαν οι ερευνητές, η αιθανÏŒλη των αλκοολούχων ποτÏŽν μπορεί να τονÏŽσει το ανοσοποιητικÏŒ σύστημα για την αποτελεσματική προστασία του οργανισμού απÏŒ λοιμÏŽξεις.

«Îˆνας μέσος άνθρωπος ο οποίος πίνει, ας πούμε, ένα κρασάκι με το φαγητÏŒ του, μπορεί μέσω αυτού να βελτιÏŽσει την υγεία του, τονÏŽνοντας το καρδιαγγειακÏŒ του σύστημα» αναφέρει ο δρ Ιλχεμ Μεσάουντι, κύριος συγγραφέας του σχετικού άρθρου. «ÎŒπως φάνηκε ÏŒμως στη μελέτη μας, στη συγκεκριμένη λίστα μπορούμε πλέον να προσθέσουμε και το ανοσοποιητικÏŒ σύστημα».

Το «ζαλισμένο» πείραμα

Με σκοπÏŒ να μελετήσουν την επίδραση του αλκοÏŒλ στο ανοσοποιητικÏŒ σύστημα, οι ερευνητές εκπαίδευσαν 12 πιθήκους ρέζους μακάκους ÏŽστε να καταναλÏŽνουν αλκοÏŒλ κατά βούληση. Τα ζÏŽα είχαν πρÏŒσβαση σε ένα ειδικÏŒ μείγμα αιθανÏŒλης 4%. Στην πορεία οι ειδικοί χορήγησαν στα πειραματÏŒζωα εμβÏŒλιο κατά της ευλογιάς και τα μοίρασαν σε δύο ομάδες: εκείνα που είχαν πρÏŒσβαση στο αλκοολούχο μείγμα και σε εκείνα που είχαν πρÏŒσβαση σε απλÏŒ ζαχαρÏŒνερο. Ολα τα ζÏŽα τρέφονταν κανονικά και είχαν πρÏŒσβαση σε νερÏŒ. Η παρακολούθηση της κατανάλωσης αλκοÏŒλ των πιθήκων διήρκeσε 14 μήνες, ενÏŽ οι ειδικοί επανέλαβαν τον εμβολιασμÏŒ επτά μήνες μετά το ξεκίνημα του πειράματος.

«ÎŒπως ακριβÏŽς συμβαίνει και με τους ανθρÏŽπους, οι πίθηκοι εμφάνιζαν διαφορετικές συμπεριφορές ως προς την κατανάλωση αλκοÏŒλ» εξηγεί ο δρ Μεσάουντι. «Για παράδειγμα, κάποια ζÏŽα κατανάλωναν μεγαλύτερες ποσÏŒτητες και κάποια άλλα μικρÏŒτερες».

Οι ειδικοί διαπίστωσαν ÏŒτι ο οργανισμÏŒς των ζÏŽων που ήταν «γερά ποτήρια» εμφάνιζε μικρÏŒτερη ανθεκτικÏŒτητα στον ιÏŒ της ευλογιάς. Αντίθετα, ο οργανισμÏŒς των πιθήκων που κατανάλωναν μια ήπια ποσÏŒτητα αιθανÏŒλης - αντίστοιχη σε περίπου ένα ποτηράκι κρασί την ημέρα – εμφάνιζε μεγαλύτερη ανθεκτικÏŒτητα ενάντια στον ιÏŒ, συγκριτικά με την ομάδα ελέγχου που κατανάλωνε απλά ζαχαρÏŒνερο.

«Τα εκπληκτικά αυτά ευρήματα, υποδεικνύουν ÏŒτι μια ήπια ποσÏŒτητα αλκοÏŒλ θα μπορούσε να οδηγήσει στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος» υπογραμμίζει ο δρ Μεσάουντι. «Τα αποτελέσματα αυτά, έρχονται να υποστηρίξουν αυτÏŒ που πιστεύεται εδÏŽ και αρκετÏŒ καιρÏŒ: ÏŒτι δηλαδή, η ήπια κατανάλωση αιθανÏŒλης μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα τον περιορισμÏŒ της θνησιμÏŒτητας απÏŒ κάθε αίτιο, και ιδιαίτερα εξαιτίας καρδιαγγειακÏŽν νοσημάτων. Η υπερβολική κατανάλωση αλκοÏŒλ πάλι, ÏŒπως έδειξε η μελέτη μας, βρίσκεται στον αντίποδα με σοβαρές επιπτÏŽσεις στον οργανισμÏŒ» καταλήγει ο ειδικÏŒς.

Τα ενδιαφέροντα ευρήματα των αμερικανÏŽν ερευνητÏŽν τα οποία παρουσιάζονται στο επιστημονικÏŒ έντυπο «Vaccine», θα μπορούσαν να βοηθήσουν τους ειδικούς να κατανοήσουν καλύτερα το ανοσοποιητικÏŒ σύστημα και να βρουν νέους τρÏŒπους για να βελτιÏŽσουν την αντίδραση του οργανισμού στα εμβÏŒλια.

tovima.gr

Ένα κρασάκι την ημέρα, τονώνει το ανοσοποιητικό νέα, eidiseis, ειδήσεις, news, Ένα κρασάκι την ημέρα, τονώνει το ανοσοποιητικό

Ομάδα διαχείρισης LIVE-IN

Σχόλια Αναγνωστών

Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Θα απαντήσουμε στο αίτημα σας το συντομότερο δυνατόν.

Δείτε ακόμα ...

Σκέψεις Σκέψου…. Θετικά!

Γιώτα Παπαδοπούλου

Καιρός