Τα οφέλη της σωματικής άσκησης!

Τα οφέλη της σωματικής άσκησης!live-in | Η Έξυπνη, Αντικειμενική και Εναλλακτική Ενημέρωση!
Δημοσίευση: 20-02-2014 ώρα 17:59:43

Γράφει η γυμνάστρια Ζωή Τσίκου!      

Η άσκηση είναι πολύ σημαντικό μέρος της υγιεινής ζωής. Αποτελεί το κλειδί για την πρόληψη τραυματισμών αλλά και διαφόρων παθολογικών καταστάσεων. Σήμερα με τη χρήση των μηχανικών μέσων στις μετακινήσεις των ανθρώπων στις εργασίες τους, με τη κατανάλωση μεγάλης ποσότητας τροφίμων, με την αναγκαστική διαβίωση σε πολυπληθή αστικά κέντρα με χαμηλό συντελεστή πρασίνου, το σωματικό βάρος αυξάνετε, οι σωματικές ικανότητες περιορίζονται και ως φυσικό επακόλουθο εμφανίζονται ασθένειες που συνδέονται με αυτό το τρόπο ζωής. Το μήνυμα της άσκησης  λοιπόν δεν απευθύνεται μόνο στους υγιείς, αλλά και στους πάσχοντες ανθρώπους, με σκοπό να προλαμβάνονται οι ασθένειες και να βελτιώνονται διάφορες νοσηρές καταστάσεις .Τα οφέλη της τακτικής σωματικής άσκησης είναι τόσα και σημαντικά, που δύσκολα κανείς μπορεί να τα παραβλέψει. 

1.  Η  άσκηση βελτιώνει τη λειτουργία της καρδιάς και μείωνει τον κινδύνο καρδιακών παθήσεων και νοσημάτων όπως ο σακχαρώδης διαβήτης, η υπέρταση, τα εγκεφαλικά επεισόδια, κ.ά.

2.  Βελτιώνει επίσης το μυοσκελετικό σύστημα αυξάνοντας τη μυϊκή μάζα, την αντοχή των οστών, την ευκινησία των αρθρώσεων ενώ βελτίωνει και την εμφάνισης της στάσης του σώματος.

3. Βοηθά στη ρύθμιση του βάρους αυξάνοντας τον μεταβολισμό και ενεργοποιώντας την καύση του σωματικόυ λίπους.

4. Επιτυγχάνει αύξηση αερόβιας ικανότητας και βελτίωση της λειτουργίας του αναπνευστικού συστήματος.

5. Μειώνει το άγχος, την κατάθλιψη και την ένταση ενώ βελτιώνει και την ποιότητα του ύπνου.

 Αυτά είναι μερικά μόνο από τα οφέλη που μας προσφέρει η ασκηση.Οποιαδήποτε μορφή άσκησης και αν επιλέξουμε από αεροβική ή ποδόσφαιρο μέχρι τρέξιμο, περπάτημα ή ακόμη και χορό, αλλάζει η διάθεσή μας. Έχουμε λιγότερο στρες, κοιμόμαστε καλύτερα, αισθανόμαστε πιο χαλαροί και πιο αισιόδοξοι. Ακόμη γινόμαστε πιο κοινωνικοί και αποκτούμε μεγαλύτερη αυτοεκτίμηση.Η άσκηση και η σωματική δραστηριότητα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αισθανθείτε καλύτερα, να αποκομίσετε οφέλη για την υγεία αλλά και να διασκεδάσετε. Ως γενικό στόχο, φροντίστε να εκτελείτε κάποια σωματική δραστηριότητα τουλάχιστον για 30 λεπτά καθημερινά. Αν επιθυμείτε να χάσετε βάρος ή αν στοχεύετε στην επίτευξη συγκεκριμένων στόχων, τότε θα χρειαστεί να γυμναστείτε περισσότερο.

 

 

Τα οφέλη της σωματικής άσκησης! νέα, eidiseis, ειδήσεις, news, Τα οφέλη της σωματικής ασκησης !

Ομάδα διαχείρισης LIVE-IN

Σχόλια Αναγνωστών

Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Θα απαντήσουμε στο αίτημα σας το συντομότερο δυνατόν.

Δείτε ακόμα ...

Φιλο-λογώντας Η ζωή της οθόνης

Ομάδα διαχείρισης LIVE-IN

Live In Magazine Live In Magazine Καλοκαίρι 2015

Ομάδα διαχείρισης LIVE-IN

Σκέψεις Σκέψου…. Θετικά!

Γιώτα Παπαδοπούλου

Καιρός