Διατροφή: Οι νηστίσιμες πηγές ασβεστίου

Διατροφή: Οι νηστίσιμες πηγές ασβεστίουlive-in | Η Έξυπνη, Αντικειμενική και Εναλλακτική Ενημέρωση!
Δημοσίευση: 17-03-2014 ώρα 17:07:55

Η έλλειψη γαλακτοκομικών προϊόντων από τη διατροφή κάποιου ανθρώπου που νηστεύει και έχει υψηλές ανάγκες σε ασβέστιο μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα...

Για το λόγο αυτό, άτομα όπως τα παιδιά και οι έφηβοι, που βρίσκονται σε περίοδο ανάπτυξης, άτομα με οστεοπενία ή οστεοπόρωση κ.α., θα πρέπει να αποφεύγουν μακροχρόνιες περιόδους αποχής από τα γαλακτοκομικά προϊόντα.

Ωστόσο, αν κάποιος αναζητεί εναλλακτικές πηγές ασβεστίου κατά τη νηστεία τέτοιες είναι το γάλα και τα προϊόντα σόγιας, οι ξηροί καρποί όπως τα αμύγδαλα, λαχανικά όπως το μπρόκολο και το σπανάκι, καθώς επίσης και το σουσάμι και τα προϊόντα του όπως το ταχίνι και ο χαλβάς.

Σύμφωνα με τους ειδικούς μία κουταλιά της σούπας σουσάμι μπορεί να καλύψει μέχρι και το 1/3 των αναγκών σε ασβέστιο ενός υγιούς ενήλικα. Ωστόσο, επισημαίνουμε ότι φυτικής προέλευσης τροφές ναι μεν μπορεί να περιέχουν ασβέστιο, αλλά αυτό απορροφάται σε πολύ μικρότερο βαθμό σε σχέση με το γάλα, το τυρί και το γιαούρτι.

neadiatrofis.gr

Διατροφή: Οι νηστίσιμες πηγές ασβεστίου νέα, eidiseis, ειδήσεις, news, Διατροφή: Οι νηστίσιμες πηγές ασβεστίου

Ομάδα διαχείρισης LIVE-IN

Σχόλια Αναγνωστών

Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Θα απαντήσουμε στο αίτημα σας το συντομότερο δυνατόν.

Δείτε ακόμα ...

Φιλο-λογώντας Η ζωή της οθόνης

Ομάδα διαχείρισης LIVE-IN

Live In Magazine Live In Magazine Καλοκαίρι 2015

Ομάδα διαχείρισης LIVE-IN

Σκέψεις Σκέψου…. Θετικά!

Γιώτα Παπαδοπούλου

Καιρός