Κάνεις Δίαιτα, Τι Γυμναστική Να Επιλέξεις;

Κάνεις Δίαιτα, Τι Γυμναστική Να Επιλέξεις;live-in | Η Έξυπνη, Αντικειμενική και Εναλλακτική Ενημέρωση!
Δημοσίευση: 11-12-2013 ώρα 9:56:02

Δίαιτα χωρίς άσκηση δεν γίνεται. Και τα δύο αποτελούν τις βασικές συνιστώσες μιας σωστής και μακροπρόθεσμης απώλειας βάρους. Ένα ερώτημα που συχνά τίθεται είναι πια μορφή άσκησης βοηθάει περισσότερο.

Πολλοί λένε μόνο αερόβια. Άλλοι πάλι συστήνουν και λίγα βάρη.

Τι ισχύει τελικά ;

Η απάντηση είναι ότι χρειάζονται και τα δύο.

Κάθε ένα λειτουργεί στο σώμα με διαφορετικό τρόπο και έχει τον δικό του ρόλο ως προς την απώλεια του βάρους.

Ο κύριος ρόλος της αερόβιας άσκησης είναι κρατάει ψηλά το βασικό μας μεταβολισμό, τις καύσεις μας δηλαδή, τόσο κατά τη διάρκεια της όσο και γενικότερα.

Εκτελώντας 30 λεπτά μέτριας έντασης αερόβιας άσκησης, η θερμιδική απώλεια μπορεί εύκολα να φθάσει και τις 300 θερμίδες..

Τα βάρη τώρα, βοηθούν στη μυϊκά ενδυνάμωση. Η μυϊκή ενδυνάμωση με τη σειρά της συντηρεί το μυϊκό μας σύστημα, το οποίο είναι άμεσα συνδεδεμένο με τις καύσεις μας.

Άρα ένα πρόγραμμα που θα περιλαμβάνει έναν συνδυασμό αερόβιας άσκησης και άσκηση με αντιστάσεις αποτελεί το τέλειο μείγμα.

Κάνεις Δίαιτα, Τι Γυμναστική Να Επιλέξεις; νέα, eidiseis, ειδήσεις, news, Κάνεις Δίαιτα, Τι Γυμναστική Να Επιλέξεις;

Ομάδα διαχείρισης LIVE-IN

Σχόλια Αναγνωστών

Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Θα απαντήσουμε στο αίτημα σας το συντομότερο δυνατόν.

Δείτε ακόμα ...

Φιλο-λογώντας Η ζωή της οθόνης

Ομάδα διαχείρισης LIVE-IN

Live In Magazine Live In Magazine Καλοκαίρι 2015

Ομάδα διαχείρισης LIVE-IN

Σκέψεις Σκέψου…. Θετικά!

Γιώτα Παπαδοπούλου

Καιρός